“Saya tak peduli dia siapa, jangan sesekali tipu dan perlekeh ibu saya” – Nedim Nazri

"Saya tak peduli dia siapa, jangan sesekali tipu dan perlekeh ibu saya" - Nedim Nazri

“Saya tak peduli dia siapa, jangan sesekali tipu dan perlekeh ibu saya” – Nedim Nazri

Beberapa bulan yang lepas, Nedim Nazri melalui instagram story meluahkan rasa sedih mendakwa dia dihalang daripada berjumpa anaknya sendiri. Baru-baru ini juga Nedim ada memuatnaik bukti perintah mahkamah yang berpihak kepadanya. Dakwa Nedim lagi, meskipun sudah mendapat kebenaran dari mahkamah bekas isteri tetap berdegil menyerahkan anak.

Terbaru, Nedim menegaskan dia akan buat yang terbaik untuk mendapatkan keadilan bagi pihak dirinya dan anak. Malah Nedim bertegas tidak akan memafkan individu yang biadap terhadap ibunya.

Tidak akan memaafkan selagi ‘dia’ tidak minta maaf

Menerusi tulisan di instagram story, Nedim bertegas untuk mempertahankan hak dan mendapatkan keadilan untuk dirinya dan anak. Malah, selagi pihak sana tidak meminta maaf, Nedim tidak akan sesekali memaafkan kelakuan biadap dan kurang hormat mereka terhadap ibunya. Katanya, buatlah macam-macam tetapi jangan sesekali menipu dan memperlekehkan ibunya.

Saya tak peduli siapa dia

Akhir sekali, Nedim menulis tanpa mempedulikan siapa pun orang tersebut, Nedim akan tetap bertegas demi ibu dan anaknya, Dre.

sumber : ig Bossned

Via: Oh Bulan

Loading...

Leave a Reply