Sudahlah bomohkan isteri orang dengan minyak pengasih sampai wanita itu bercerai, dihina, hilang kerja, keluarga dan mengandung anak luar nikah 2 kali, tapi suami orang ini tak mahu kahwin dengannya dan tanya apa nak buat!

Asslam admin hide fb aku,,aku seorang suami dn mempunyai 4 orang anak.5 tahun lpas aku ditukarkan ke daerah dipantai timur.dan bermulalah detik aku wujudkan orang ketiga dalam rumahtangga aku.aku jatuh cinta pada staff aku yang merupakan isteri orang.

 

 

 

 

 

Sudahlah bomohkan isteri orang dengan minyak pengasih sampai wanita itu bercerai, dihina, hilang kerja, keluarga dan mengandung anak luar nikah 2 kali, tapi suami orang ini tak mahu kahwin dengannya dan tanya apa nak buat!

Sudahlah bomohkan isteri orang dengan minyak pengasih sampai wanita itu bercerai, dihina, hilang kerja, keluarga dan mengandung anak luar nikah 2 kali, tapi suami orang ini tak mahu kahwin dengannya dan tanya apa nak buat!

 

 

 

 

ramai y tgk dia kali pertama akan jatuh hati,mana tak nye baik,tinggi ,manis kerja pun tiptop.nak dijadikan ceritanya staff aku ni berjauhan dengan suami dia,ada peluanglah aku.aku gelarkan staff aku nk sbgai y.

 

pada awalnya memanh dia tak layan aku,aku sngaja aturkan program dengan y spya y dapat pergi dgn aku atas alsan kerja,tp y ni keras skit,ssh aku nak dapatkan dia.aku pun ikhtiar cara halus aku gunakan mnyak pengasih y aku dapatkan dri seorang bomoh.lpas tu memang y jatuh sayang pada ku.

 

bahagianya aku .xpernah aku dilamun cinta sebegitu sebelum ni.satu hari aku aturkan satu prgrm yang mna y dengan aku pergi bersama.y akur dia ikut.aku perangkap y smpai y dapat tido dengan aku.y mngis lpas tu,knp aku tgamak buat dia sbgtu,.aku xkisah asal y jadi milik aku.memang bksan mnyak pengasih aku.bermula dri situ aku bnyak kali bersama dengan y.

 

dan akhirnya y mngandung anak aku.slpas itu y dicraikan oleh suami dia sebb mngandungkn anak orang lain.aku mnta y smbunyikan siapa bapa pada kndungnnya.y ikut smua kata aku.dalam masa y sama isteri aku dapat tahu.apa lagi mengamuklaa dia..dia mnta aku pilih salah seorang.aku nak dua dua.y mnuntut aku btggjwab dgn dia.

 

tapi aku xblh buat y sbgai istri oleh sbb syrat isteri aku.y bertahan dngn aku asyik mngis mnta aku btggjwab.kami hari2 jmpa di pejabat.aku terikat dgn isteri aku juga sygkan y .sbb aku y mulakan dgn mnyak pengasih aku tu.aku taktaula klau aku xpakai mnyak tu y jth syg x kat aku.aku jnji dgn y aku akn khwin dgn dia lps dia bslin.aku dah awal awal psan suh gugur tp dia xnak.masa y bersalin ank aku tu aku biar dia sorang sorang.aku xde pilihan.selang sethun lpas tu isteri aku pula bersalin.aku mash blum dpt buat y sbgai isteri .

 

y maafkan aku hbgn aku dgn y mcm biasa dia sygkan aku.aku tak tau lah mngkin sbb aku dah sapu mnyak pengasih pda y.jd setiap kali aku skitkan hati dia mesti y maafkan.balik pula psal isteri aku.aku kantoi lagi dgn isteri aku.isteri aku report jbtn aku pasal y yang goda aku.y yang huru harakan rmh tangga aku.dan akhirnya y yang kena tindakan tatatertib dengan jabatan aku.kena maki hamun kena sisih dekat semua staff.aku msh berdiam diri.

 

aku serba salah.aku tak tahu nak buat apa.dalam msa y sama y mengandung lagi anak aku.aku suh gugurkan fia taknak.y truskan.satu sen xmnta duit aku.malah y pula yang bagi aku duit sbb aku tak cukup duit.hari hari makan y blnja,isi mnyk dan bayar bil telefon aku.sbln lpas y bersalin anak aku.y dh mnta aku tolong dia sbb keluarga dia buang dia ,mengandung anak luar nikah.y dah takde kawan.tapi aku tak leh buat apa2 dah.

 

y bsalin pun aku diamkan diri,isteri aku dah atur siap siap balik kg mcm tau tau aje.y msh maafkan aku,y cma menuntut aku bernikah dgn dia.aku pula buntu aku syang isteri aku.lpas y berslin istri aku pula mengandung.aku tak tau nak buat camne.

 

y nak aku khwin dgn dia,dia tak nak hidup dlm dosa sbb tak berkat,katanya sebab tu duit aku tak pernh cukup.bru baru ni pun dalam pantang y yang transferkan aku duit utk topup blnja aku.gaji aku utk anak isteri aku tu pun tak ckup.skrang y macam dah xsyg aku ,bila aku cakap xdapat khwin lagi dia macam dah xhrau,dulu mesti menangis mngis merayu pada aku.

 

mungkin kesan mnyak pengasih tu dah berkurang.aku sebnarnya menyesal aku yang musnahkan hidup y,smua orang benci kan y sbb cakap y ni perampas,sdangkan aku msh kunci mulut pasak aku y nak y awal awal.aku tak tahi nak buat apa skrang isteri aku ,aku syang anak anak aku ,aku syang.y ni aku syang.camne yea smua apa perlu aku buat.aku tak nak y dapat kat orang lain dengan status janda dia tu.

Dari: Kisah Rumah Tangga

Loading...

Leave a Reply