“Tiba2 bini bangun dari kerusi terus peluk leher aku gigit cuping telinga aku, nak bersama tapi aku TERcakap penat” – Suami ini buntu isterinya balas dendam dengan cara yang licik

Since officemate penah send cerita dia kat admin. Jadi aku guna acc dia je lah min ye.

"Tiba2 bini bangun dari kerusi terus peluk leher aku gigit cuping telinga aku, nak bersama tapi aku TERcakap penat" - Suami ini buntu isterinya balas dendam dengan cara yang licik

“Tiba2 bini bangun dari kerusi terus peluk leher aku gigit cuping telinga aku, nak bersama tapi aku TERcakap penat” – Suami ini buntu isterinya balas dendam dengan cara yang licik

Aku tak ada masalah rumah tangga sangat. Tapi ia lebih kepada rajuk bini yang tak berpenghujung & bini buli jiwa batin aku sbb protes.

Usia perkahwinan aku hampir 4 tahun dan ada seorang anak lelaki yang baru cekap bertatih. Aku kakitangan swasta & bini suri rumah. Rajuk bini bmula 3 bulan lepas. Aku balik rumah lewat dan bini mcm biasa tunggu aku balik rmh. Dia teman aku makan & borak2 dgn aku sampai jam 2 pagi. Tiba2 bini bangun dr kerusi terus peluk leher aku gigit cuping telinga aku (aku tahu dia nak bersama). Aku TERcakap aku penat nak tidur. Aku TERcakap. Aku tak sengaja pun nak ckp mcm tu. Bini buat muka ketat terus masuk bilik ank & tidur dgn ank.

Sepanjang perkahwinan kami, aku tak pernah ckp aku tak nak bila dia mintak & dia juga tak pernah ckp dia tak nak bila aku mintak walaupun dia tgh demam dia layan aku jugak. Esok pg dia tak buat sarapan utk aku. Lepas subuh dia sambung tidur. Aku paham dia merajuk. Selepas dua hari dia cakap balik mcm biasa dgn aku tapi dia tak layan aku ats katil. Bila aku mintak dia ckp dia penat. Kat situ aku dah nampak dia protes. Hampir dua minggu aku mintak & dlm masa yg sama aku pujuk dia bg bunga bagi handbag beli fav food dia. Dia ambik je hadiah2 yg aku bg tp dia masih tak layan aku dalam bilik. Dia cakap2 gelak2 gurau2 dgn aku mcm biasa tp bab di ranjang dia protes.

Benda ni berlarutan hampir sebulan dan aku minta nasihat officemate(lelaki). Cadangan yg aku terima adalah utk takut2 bini dengan hal poligami, dgn harapan bini berenti protes. Weekend, aku tgh tgk tv dgn bini & aku pun bersuara yg aku nak kawin 1 lagi ats alasan bini tak nak layan aku di bilik. Bini wat muka selamber terus masuk bilik. Dalam hati aku mesti bini tgh nak mengamuk & dia kelua bilik jap lagi mesti dia minta maaf kat aku supaya jgn kawin 1 lagi. Tak sampai seminit, bini kelua dr bilik hulur sekeping rm50 suruh aku pegi beli starbucks dua cawan. Hahhh biar betul dia ni, tak de perasaan ke laki nak kawin 1 lagi. Aku pun pegi beli. Otw blk rmh aku fikir bini mesti tgh nangis tp tak nak aku tgk dia nangis sbb tu suruh aku pergi beli starbucks.

Sampai je rumah aku dengar suara bini dgn anak aku tgh jerit2. Aku syak bini tgh meraung nangis. Skali aku masuk rmh tgk bini tgh main kejar2 dgn ank keliling meja makan. Siap pelawa aku lg ajak join skali. What….like seriosly?? Dia ni tak ada perasaan ke laki nak poligami. Selepas seminggu bini bersuara & tanya bila nak kenalkan dia dgn bakal madu. Hahhh…aku pulak yg mati akal. Aku tnya bila nak jumpa? & dia tak kisah ke? Dia boleh jawab dia okay ja kalau nak bermadu. Sumpah aku pulak yang murung selepas tu.

Aku berpakat dgn officemate(perempuan) suruh dia pura2 jadi girlfriend aku. & aku janji aku bertanggungjawab ats sebarang kemungkinan jika bini aku serang dia kelak. Pertemuan di aturkan di sebuah restoran oleh bini aku. Aku dtg bawa officemate. Riak muka bini biasa ja. Tak de tanda2 org nk mengamuk. Bini cakap kita tunggu lagi 5minit nak cukupkan korum. Hahh..sudahh. Siapa je yg dia jemput. Tak sampai 5 minit mak bapa aku dtg & mak bapa mertua aku pun dtg. Lepastu dtg lagi sorang lelaki hulur kad nama pada aku.. ohh peguam rupanya. Tiba2 aku sakit kepala. Apa pulak yg nak jadi kali ni.

Bini aku bersuara dia beri izin jika aku ingin berpoligami tapi dengan bersyarat. Dia hulur 1 dokumen dan minta aku sign jika aku ingin poligami. Dalam dokumen tu tertera syarat antaranya, bini muda harus memberikan rm20k kepada bini tua setiap bulan tanpa gagal, bini muda harus memberikan sebuah kereta Maserati bebas hutang & pindah milik kepada bini tua, rumah yg kami tinggal harus di tukar milik ke atas nama bini tua. Aku tnya kenapa bini muda harus berikan semua tu kepada dia. Selamber ja dia jawab “aii laki nak share, bebird nak share, takkan duit ringgit harta benda tak nak share dgn dia..” hahaha bini aku memang banyak akal. Bini ckp jika aku kawin jugak tanpa setuju syarat tu atau madu dia gagal penuhi syarat tu, dia akan bawak lari anak aku. Hahhhh…ini memang aku lemah. Aku tak boleh hidup kalau ank aku tak de.

Aku akur & tak nak poligami & bterus terang dgn dia tu semua rancangan aku dgn officemate saja. Selepas dr tu dia layan ja aku di katil tp lebih kepada membuli aku. Dekat2 aku nak klimaks dia boleh bangun belah mcm tu je dia ckp dia penat. Teruk la aku mcm ni. Nak tanya otai2, ada tak ayat cia cia cia ke doa2 ke nk hembus2 kat bini bg dia lembut hati dgn kita balik. Doa2 sebelum ni try tak mujarab.

Sumber: KRT

Loading...

Leave a Reply