“Lepas baca kajian akan pendek umur bila kerap bersetubuh, saya bagitau pada isteri dah takde bersama lepas ni, tapi isteri tak faham” – Luahan suami ini digelakkan kaw-kaw oleh netizen

assalamualaikum.saya dlm proses nk kurangkan untuk bersama isteri.saya dah bg tau pada isteri tk ade dah bersama lepas ni.bila saya baca kajian bila lelaki selalu bersama prmpn akan pendek umur krn byk sel badan akan mati.takut jugak rasanya.lagipun tenaga saya patot digunakan utk cari duit bknnya buang masa utk bersama.tapi masalahnya isteri tk paham,kata saya tk sayang dia lagi.dulu bila saya nk bersama selalu tolak.

"Lepas baca kajian akan pendek umur bila kerap bersetubuh, saya bagitau pada isteri dah takde bersama lepas ni, tapi isteri tak faham" - Luahan suami ini digelakkan kaw-kaw oleh netizen

“Lepas baca kajian akan pendek umur bila kerap bersetubuh, saya bagitau pada isteri dah takde bersama lepas ni, tapi isteri tak faham” – Luahan suami ini digelakkan kaw-kaw oleh netizen

lps saya dah tak nak barulah dia nk balik.saya kata saya blh kawal diri takkan prmpn tak blh.sepatutnya perempuan lagi mudah untuk kawal nafsu berbanding lelaki. saya tak nak buang masa lagi kerana hidup ni tak panjang dan tak tau bila nyawa diambil ilahi.baik habiskan masa cari harta utk anak2 dizaman serba serbi perlukan duit.sblm ni 8.00 pagi-5.00 ptg je keja.sekarang malam pon saya keja buat UBER. blk 2.00 pagi .terus saya masok tido.masalahnya sekarang isteri jelah tk paham ape yang saya buat utk keluarga sekarang ni.

Admin: Kau dah kenapa bro? Sel-sel otak tak berhubung ke? 3 bulan ko tak bagi nafkah batin kat bini tu, si bini da ley tuntut berpisah tau? Akai tadak ka?

Sumber: KRT

Loading...

Leave a Reply