Bila dengar bunyi lompat2, please dont ask bilik atas to keep quiet. Kami tak main lompat lompat malam malam.Tu hantu yang buat kayh

Sape yang tinggal kat kawasan perumahan atau asrama yang bertingkat tu, mesti ramai yang dah rasa pengalaman macam ni kan? Seram pulak nak cerita. Al kisahnya viral di Facebook satu memo yang dihantar oleh penguni bilik bawah kepada penghuni bilik atas. Dituduhnya penghuni bilik atas suka buat bising. Terlompat-lompat, alih kerusi meja sana sini sampai bingit telinga tak boleh tidur. Jom kita tengok apa yang penghuni atas balas. Serammmmmm!

 

Bila dengar bunyi lompat2, please dont ask bilik atas to keep quiet. Kami tak main lompat lompat malam malam.Tu hantu yang buat kayh

Bila dengar bunyi lompat2, please dont ask bilik atas to keep quiet. Kami tak main lompat lompat malam malam.Tu hantu yang buat kayh

Image may contain: text

Sumber: beautifulnara

Loading...

Leave a Reply