Senang betul! Pakai spec dan kenyit mata je kalau nak tangkap gambar, sesuai untuk orang yang gila kamera!

Zaman sekarang ni semua benda nak ambil gambar. Kadang-kadang gambar tak masuk akal pun ye juga. Tapi susah tau nak ambil gambar sebiji macam yang mata kita nampak. Mana taknya cara pegang kamera lah salah, angle tak betul lah, shaking lah dan sebagainya. 

Senang betul! Pakai spec dan kenyit mata je kalau nak tangkap gambar, sesuai untuk orang yang gila kamera!

Senang betul! Pakai spec dan kenyit mata je kalau nak tangkap gambar, sesuai untuk orang yang gila kamera!

Tapi bila pakai je Blincam ni korang boleh ambil gambar hanya dengan kenyitkan mata! Senangnya! Tengok video kat bawah ni. 

Sumber : Era fm

Loading...

Leave a Reply