Sistem Saham: Jika Anda Sering Rugi Tapi Tak Pernah Putus Asa Dengan Pelaburan Saham, Sila Baca! 5 Minit Ini Bakal Mengubah Hidup Anda Selamanya

SISTEM SAHAM: JIKA ANDA SERING RUGI TAPI TAK PERNAH PUTUS ASA DENGAN PELABURAN SAHAM, SILA BACA! 5 MINIT INI BAKAL MENGUBAH HIDUP ANDA SELAMANYA

 

Untung rugi dalam pelaburan saham adalah perkara normal bagi pelabur-pelabur. Di Malaysia, info dan buku-buku tentang pelaburan saham ini boleh dikatakan tak banyak lagi. Pelabur Malaysia yang berminat perlu mendapatkan buku-buku import dan adakalanya isi kandungan buku import itu tidak sesuai dipraktiskan dalam pasaran saham di negara kita. Jadi di mana pelabur Malaysia nak dapatkan info?

Seorang pelabur saham Malaysia, yang telah mengharungi suka duka dunia pelaburan, Khairul Arifin Selamat telah melakukan ujikaji terhadap panduan pelaburan saham dari negara luar. Dan hasilnya, ada yang menguntungkan, ada yang merugikan. Tapi, dari situ lah beliau menemui dan menghasilkan satu sistem yang membolehkannya mendapat untung besar seperti contoh di bawah.

Pulangan hasil dari cubaan kali pertama sistem saham ini.

Saham TOPGLOV (7 FEB 2006 – 19 MAY 2006)

  • Dengan modal permulaan hanya sebanyak RM5000, beliau telah membeli saham di atas sebanyak 2 kali sebanyak 400 unit dengan harga belian RM 3049.21. 

 

 

4 bulan selepas itu beliau telah menjualnya semula pada harga RM9.40 seunit dengan harga jualan keseluruhannya ialah sebanyak RM3,728.17. Keuntungan bersih yang diperolehi adalah sebanyak RM687.98.. ianya adalah 22.27% profit dalam masa 4 bulan!

Itu baru kali pertama cuba. 

*****************************************************************************

Mahu lihat lagi pulangan pelaburan yang berlipat ganda ikut cara sistem saham?

Klik link di bawah

—>>> SISTEM SAHAM  <<<—

*****************************************************************************

Jika kita perhatikan, startegi yang digunakan oleh beliau merupakan strategi swing trading. Di mana beliau akan menyimpan saham dalam tempoh dua hingga tiga bulan sebelum menjualnya. Beliau tidak menggunakan strategi T3 atau Intraday. Kebanyakan pelabur di Malaysia tiru bulat-bulat strategi Intraday yang diguna pakai oleh pelabur luar. Sebab itu mereka untung 1 kali dan rugi 8 kali!. Kalau pelabur Malaysia nak berjaya, kena lah guna sistem saham ini yang khas untuk pelaburan di Malaysia.

Buku-buku tempatan yang memfokuskan pada Bursa Saham Kuala Lumpur amat lah sedikit. Dan yang ada pun menjurus kepada info asas sahaja. Macam mana nak buka akaun? Apa itu Bursa Saham? Terlalu sedikit dan tidak membantu pelabur menjana untung berlipat ganda.

Oleh kerana ilmu yang terlalu basic itulah, beliau yang mempunyai pengalaman luas dalam bidang pelaburan saham dan telah mendapat untung berlipat ganda berkali-kali dengan Sistem Saham, panduan ini diperkenalkan.

Ebook khas untuk pelabur saham di Malaysia!

Ebook ini khas untuk pelabur saham Malaysia yang selalu rugi tapi masih belum mahu berputus asa. Maaf, ia bukan untuk mereka yang baru nak berjinak-jinak. Dalam ebook ini terkandung ilmu advanced yang anda tak dapat di Internet. Ebook ini terkandung hasil usaha dan pengalaman pelabur saham Malaysia yang telah merasa keuntungan berlipat ganda. Jika anda seorang pelabur saham yang sudah lama berkecimpung tapi masih belum rasa keuntungan yang diidamkan, ebook ini wajib anda dapatkan.

Kenapa kami kata begitu? Kerana kandungan ebook ini lebih terjurus ke arah techical analysis, teknik advance membaca carta saham dan untuk mereka yang sudah biasa dengan analisis forex. Tapi kalau anda masih baru dan berminat sangat, kami cadangkan anda kenal dulu basic pelaburan baru baca ebook ni.

Dalam ebook Sistem Saham ini:-

  • Kepala anda takkan pening lagi dengan berpuluh-puluh technical indicator untuk mentafsir pergerakan saham. Ianya sebenarnya tidak membantu langsung anda membuat keputusan yang betul.
  • Anda tak perlu lagi terpengaruh dengan apa yang disajikan di akhbar dan media, yang mana mereka hanya mahu memancing pelabur baru untuk membeli saham yang sudah tidak diingini.
  • Paling penting anda tak perlu lagi bergantung kepada pendapat orang untuk membeli atau menjual saham. Dengan ebook ini anda bakal mampu menganalisa dan membuat keputusan sendiri dengan betul.

 

Rahsia penting dalam ebook ini.. didedahkan 3 element penting dalam menganalisa pasaran saham. 3 perkara penting ini sahaja yang perlu anda lihat. Ianya pula hanya mengambil masa 1 jam untuk anda betul-betul menganalisa dan akhirnya buat keputusan yang tepat.

Tapi..jika anda mahu keuntungan 100% 200% atau 300% dalam masa yang singkat, bukan ebook ini yang anda cari..Cuma.. kaedah yang ditunjukkan dalam ebook ini akan:-

  • Memastikan anda takkan rugi. Itu yang semua pelabur mahu.
  • Jika anda ikut langkah dalam ebook ini dengan konsisten sabar, biarpun ambil masa tapi pulangan yang dapat lebih lagi dari anda ikut kaedah lain. Biar lambat asal untung konsisten. Cepat dapat untung tapi tak kekal untuk apa?
  • Anda yang mendapatkan ebook ini akan dibimbing oleh penulisnya. Forum khas disediakan untuk anda yang memerlukan bimbingan. Anda takkan dibiarkan dengan tanda tanya.

 

psstt…tak nak ada duit lagi banyak dari boss anda dan hidup macam gambar di atas?

Ebook ini berharga RM80 sahaja. Harga yang kami rasakan sangat tak berbaloi dengan ilmu dan pengalaman penulis. Tapi oleh kerana beliau ingin berkongsi, maka harga ini dijadikan mampu milik. Tapi di masa akan datang mungkin akan dinaikkan. Jadi kalau nak tu cepat bertindak. RM80 je..daripada anda rugi berpuluh ribu bila guna teknik yang tak betul. Jika anda dapatkan ebook ini, selain dari ilmu utama, ebook-ebook dibawah juga akan jadi milik anda.

Lihat di sini apa kata pakar kewangan tentang ebook ini dan testimoni pelabur yang sudah mendapatkan ebook ini.

psst: Ilmu itu sebenarnya tidak ternilai jika dibanding dengan wang ringgit. Apalah saham RM80 ini jika dibandingkan dengan keuntungan yang bakal anda dapat.

Bertindak sekarang dan dapatkan ebook ini. Semoga andalah jutawan senyap yang seterusnya!

Loading...

Leave a Reply