Bengang Dituduh Macam-Macam, Bekas Pengurus Dedah ‘Sikap Sebenar’ Dan Video Nad Zainal Kurang Ajar Dengan Anak Yatim

BENGANG DITUDUH MACAM-MACAM, BEKAS PENGURUS DEDAH ‘SIKAP SEBENAR’ DAN VIDEO NAD ZAINAL KURANG AJAR DENGAN ANAK YATIM

 

Bekas pengurus Nad Zainal, Alog Zuren berang dengan tuduhan pelakon itu bahawa dia melarikan sejumlah wang dan menjadi dalang pembubaran kelab peminatnya.

Sehubungan itu, dia telah memuat naik satu video menunjukkan Nad duduk dalam keadaan tidak sopan dan tidak mempedulikan anak-anak yatim dalam satu program yang berlangsung di sebuah rumah anak yatim Ramadan lepas.

Menerusi BH Online, bekas pengurus itu mendakwa sudah hilang sabar dengan Nad.

Saya sudah lama berdiam diri kerana kedua-dua belah pihak bersetuju untuk menjaga aib satu sama lain. Namun, kesabaran saya seperti teruji apabila dia (Nad) membuat kenyataan sebegitu di Melodi.
Ini bukan kali pertama, ..saya sudah dikhabarkan mengenai perkara ini beberapa kali. Jujur saya katakan tuduhan yang dilemparkan kepada saya tidak berasas.

Saya tidak teragak-agak untuk mengeluarkan bukti yang ada demi membersihkan nama baik saya. Bukan niat untuk memburukkan sesiapa namun Nad Zainal yang memulakan perkara ini.

Babi.. Sial nye nad zainal.. Kau cabar aku.. Kau tnguu.. Kau tnggu.. Kau pernh sewa bilik kat umah aku.. Kau pernah bwak bf kau datang tido umah aku.. Kau kantoi dlm bilik ngn bf kau ngn mak kau.. Family kau salah kan aku ngn admin fans kau.. Satu family nk menutup kesalahan sendri.. Now Kau nk cover citer kau.. Maslaah kau.. Nak perhatian org ekk.. Kau boleh keluar steatment kat melodi cakp manager lama kau larikan duit.. N then nk cari manager baru.. Kau tahu rumah aku kan.. Pernah sewa bilik kat umh aku bwak bf kau kn.. Knapa tak report polis.. Kenapa tak cari aku.. Last msj kau ngn aku.. Bank in gaji aku yg kau hutang.. Tu pun bayar half2.. .. Kau boleh cakp larikan duit kau.. !!! .. Kau mmg mental nad zainal.. Pangil polis.. Aku nk tengok sape yg kena tangkap.. KAU KE AKU!!!! Aku ada bukti semua msej2 kau ngn aku.. Pasal family kau.. Pasal bf kau.. Pasal keje kau.. Tngu k.. Aku diam2 je kau buat cam

Video yang dimuat naik oleh Alog jelas menunjukkan Nad asyik bermain telefon dan tidak mempedulikan seorang kanak-kanak yang cuba beramah-tamah dengannya.

Kasihan pula melihatkan kanak-kanak itu teruja tetapi tidak dilayan oleh Nad Zainal. Mungkin benar generasi baru lebih berminat dengan komunikasi dalam talian dan tidak mahu pula berkomunikasi di dunia sebenar. Ish ish ish…speechless.

Sumber : Beautifulnara

Loading...

Leave a Reply