Wanita Tuduh Misha Omar Janda Minta Maaf

Wanita Tuduh Misha Omar Janda Minta Maaf

 

Wanita yang mendakwa Misha Omar seorang janda dan pernah bernikah dengan jutawan, memohon maaf jika status berhubung perkara berkenaan dalam Facebook miliknya melukai hati penyanyi itu.

Wanita yang dikenali sebagai Rahana Mohd Dahari itu berkata, dia tidak berniat untuk menjatuhkan maruah Misha sebaliknya hanya berkongsi status perkahwinan Misha di Facebook miliknya apabila mendapat khabar kononnya penyanyi berkenaan pernah berkahwin berdasarkan maklumat daripada sumber yang boleh dipercayai.

Wanita Tuduh Misha Omar Janda Minta Maaf

Wanita Tuduh Misha Omar Janda Minta Maaf

Saya berasa kesal dan memohon maaf kepada Misha, bakal suami dan keluarganya jika status itu telah mengguris hati dan perasaan mereka.

“Saya sebenarnya bukan menghina status ‘janda’ itu tetapi sekadar mempersoalkan berita tersebut adakah benar wanita yang dikatakan sudah berkahwin sebelum ini adalah Misha Omar, penyanyi yang kita kenali atau sekadar pelanduk dua serupa?

“Jika sumber yang memberitahu saya itu berbohong, maka bohonglah saya,” katanya yang dihubungi mStar Online di sini pada petang Isnin.

Misha dalam surat terbukanya kepada media pada Isnin menepis tuduhan dia seorang janda termasuk fitnah kononnya dia pernah bernikah dengan seorang jutawan berasal dari Kota Baharu, Kelantan.

Penyanyi itu juga bertegas tidak pernah menjadi isteri ketiga jutawan berkenaan seperti mana dakwaan seorang wanita yang disiarkan dalam Facebook pada Ahad.

Pada 4 Februari lalu Misha membuat sidang media mengumumkan majlis pernikahannya dengan seorang juruterbang Syarikat Penerbangan Malaysia (MAS) iaitu Firos Ezzwan Rossly, 32, bakal diadakan pada Mei depan.

Misha atau nama sebenarnya, Samihah Omar, 32, sepatutnya melangsungkan perkahwinan pada 21 Februari ini tetapi terpaksa menangguhkannya bagi menghormati kematian ayahnya, Omar Ismail pada 30 November lalu.

Sementara itu, Rahana berkata, Misha telah membuat kesilapan besar apabila merakam paparan skrin (screen shoot) status itu untuk dimuat naik ke laman sosial Instagram miliknya sehingga menyebabkan isu berkenaan menjadi bertambah besar.

“Seperti yang saya katakan tadi, status saya itu sekadar persoalan dan ia hanya dibaca tidak sampai 20 orang pun kerana saya tidak mempunyai ramai pengikut di Facebook.

“Tetapi apabila Misha mengambil status saya itu dan memuat naik ke Instagram miliknya dengan menafikan apa yang saya tulis, ia terus menjadi isu besar kerana Misha mempunyai lebih daripada 10,000 pengikut. Maka perkara itu terus menjadi isu besar,” ujarnya.

Sehubungan itu Rahana meminta isu berkenaan tidak terus diperkatakan selain meminta orang ramai tidak terpengaruh mengenai statusnya itu.

Malah dia juga berulang kali memohon maaf kepada Misha berkaitan isu tersebut.

Rahana pada Ahad lalu memuat naik status mendakwa Misha Omar pernah berkahwin dengan seorang jutawan di Kelantan dan menjadi isteri ketiga.

Dalam status tersebut Rahana turut mendakwa berita berkenaan disampaikan kepadanya oleh keluarga terdekat lelaki yang dikatakan pernah menjadi suaminya itu.

Sumber : Mstar

Loading...

Leave a Reply