Perasan tak? Orang yang dah kurus semakin hensem/cun! – Terbakor

 

Perasan tak? Orang yang dah kurus semakin hensem/cun! 

 

Perasan atau tidak..Bila seseorang yang pernah gemuk dan tiba-tiba dah jadi kurus.. Mereka lebih menarik lagi! Macam tiba-tiba ada aura mengelilingi mereka. Tak percaya ke?.. cuba lihat gambar gambar di Diet Kamikaze ini. 

 

Perasan tak? Orang yang dah kurus semakin hensem/cun! - Terbakor

 

 

Tak kisah lah betapa besarnya dia sebelum ini, betapa buncitnya dia sebelum ini.. TAPI dengan usaha dan semangat..ditambah dengan KESABARAN..Usaha mereka berbaloi bila orang mula perasan perubahan bentuk badan..Perubahan dari segi penampilan jangan cakaplah..Lagi meletuplah fesyennya..

Mana tak nya, dulu waktu gemuk..Nak berfesyen pun tak boleh..jalan sikit berpeluh..kalau naik tangga tak payah cakaplah..Peluh dah macam mandi dah..Ni nak cerita pasal program yang En. Ben buat untuk membantu mereka yang berbadan besar ni..Sekarang En. Ben tengah mencari peserta batch ke-2 selepas peserta batch 1 nya menunjukkan kejayaan..TARGET kurus sebelum raya!!

Tapi kena logiklah sikit, kalau beratnya 120kg, memang tak logik nak kurus sebelum raya 2012 ni.. 😀

p/s : OK, jom tengok kat Diet Kamikaze ni, bagaimana En. Ben bantu korang dengan cara paling murah, mudah dan sihat 😉

p/s/s : Tak faham tanya En.Ben tapi dengan syarat baca dulu apa yg En. Ben bawa di Diet Kamikaze!

p/s/s/s: Atau download ebook percuma ‘kenapa anda masih lagi gemuk’ di sini ->  http://on.fb.me/X1RrSw

Loading...

Latest Comments

  1. boni kacak July 12, 2012
  2. solo_wing December 10, 2012
    • Terbakor December 10, 2012

Leave a Reply