Gambar Khairul Fahmi dan Leuniey tayang cincin tunang? – Terbakor

Gambar Khairul Fahmi dan Leuniey tayang cincin tunang? 

 

Sememangnya penjaga gol sensasi kebangsaan ini, Khairul Fahmi Che Mat tidak pernah lekang dari cerita panas dan kontroversi. Ramai yang kata dah muak nak baca cerita tentang Khairul Fahmi atau Apeks ini, tapi kami selaku pemberi maklumat kepada anda, rasanya tak best pulak kalau tertinggal artikel ini; Khairul Fahmi dan Leuniey Natasha sudah bertunang? 

Sebelum ini, nama Leuniey Natasha hangat selepas dia tiba tiba digosipkan putus tunang kerana Khairul Fahmi, namun bekas tunang Leuniey telah tampil menjelaskan ia tiada kena mengena dengan Khairul Fahmi. Selepas itu, timbul cerita mengatakan Leuniey adalah punca Khairul Fahmi dan Dahlia Teck putus cinta. Ingat tak Dahlia Teck, yang hangat jadi bahan cerita selepas dikatakan punca Apeks putus tunang dengan Elia jejari runcing?

Terbaru, Apeks dan Leuniey ada memuatnaik gambar secara berasingan dalam akaun BBM masing masing, tetapi dengan posisi lebih kurang serupa; tayang cincin. Apeks juga menyatakan di bawah gambar itu bahawa seorang permaisuri telah hadir dalam hidupnya. Leuniey juga turut melakukan perkara sama. Tengok lah gambar di bawah ni, korang mesti perasan, serupa punya.

Jika benar mereka di dalam perhubungan apa salahnya kan? Mereka berdua single, dan tidak merampas hak sesiapa, bukan? :D

Khairul Fahmi dan Leuniey Natasha

 Gambar Khairul Fahmi dan Leuniey tayang cincin tunang? - Terbakor

Gambar Khairul Fahmi dan Leuniey tayang cincin tunang? - Terbakor

Gambar Khairul Fahmi dan Leuniey tayang cincin tunang? - Terbakor

 

Apa komen anda?
ohcikgu says:

lantaklah. janji ko jaga gawang gol malaysia betul-betul.
My recent post Greece layak ke suku akhir EURO 2012 – Tahniah!

miss vogue says:

cheap publicity…pathetic duo

irisa says:

anda berdua sangat poyooo….mmg sepadan…