Moyang berumur 75 tahun, beristeri dua dan bercicit buru cinta gadis belasan tahun

 

Mangsa moyang tidak sedar diri

Dia adalah seorang warga emas berusia 75 tahun yang layak digelar moyang, sudah memiliki dua isteri dan bercicit, tetapi masih tidak sedar diri sanggup menodai gadis berusia 17 tahun demi kepuasan nafsu sendiri. Bukan sahaja itu, dia juga tidak teragak agak menggunakan khidmat bomoh untuk menyihir mangsa anda kemahuannya ditolak mentah mentah gadis terbabit.

Menurut Harian Metro, ada diantara mangsa warga emas itu sudah melahirkan anak luar nikah.

 

  Teknik Wang Pantas Percuma !!!  

  Bila nak bayar bil, top up handphone dan beli barang tak payah beratur lagi!  

  Apesal dorang ni sambut Valentines pada 18 February pulak???   

 

Lahir anak luar nikah dinodai moyang

Moyang berumur 75 tahun, beristeri dua dan bercicit buru cinta gadis belasan tahun

Moyang guna bomoh sihir gadis belasan tahun

 

Dia memiliki dua isteri dan sudah bercicit. Bagaimanapun, status itu langsung tidak menghalang seorang lelaki berusia 75 tahun meneruskan kegilaannya terhadap gadis belasan tahun.

Bagi mencapai hajatnya, moyang terbabit yang berharta tidak berkira untuk menghamburkan wang, asalkan ‘pucuk muda’ diidam jatuh ke tangan.

Lebih jijik, dia juga didakwa tidak teragak-agak menggunakan khidmat bomoh untuk menyihir mangsa andai kemahuannya ditolak mentah-mentah gadis idaman yang sebaya cicitnya.

Setakat ini, tiga gadis belasan tahun mendakwa dinodai moyang terlampau terbabit yang dikenali dengan nama Borhan hingga seorang daripada mereka mengandung anak luar nikah.

Seorang mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Mas, 17, mendakwa mengenali Borhan di sebuah pusat karaoke ketika moyang terbabit datang ke pusat hiburan itu untuk berhibur.

 

  Gambar-Gambar Menarik dan RARE!   

  Kalau ada hantu datang ke rumahmu, siapa u nak panggil?? 

  Tentang Cinta!  

  Telekung buat Mama?  

 

Loading...

Leave a Reply