8 Gambar Leuniey Natasha, gosip skandal terbaru Khairul Fahmi

 

Siapa Leuniey Natasha

Siapa wanita bernama Leuniey yang digosipkan bersama Khairul Fahmi Che Mat ini? Apex dan Dahlia Teck dikatakan putus cinta kerana Leuniey Natasha. Sebelum ini pertunangan Apex bersama Elia Jejariruncing putus kerana Dahlia Teck. Pemilik akaun Twitter @MahsiH2 mengatakan Leuniey putus tunang kerana Apex namun bekas tunang Leuniey menafikan perkara itu. Rumit kan? Dan adakah kebetulan juga Apex akan dilanda kontroversi di saat perlawanan bola sepak penting hampir tiba? Kebetulan atau konspirasi? 

Di bawah ini kami kongsikan gambar Leuniey Natasha. Cantik gadis yang baru berusia 21 tahun ini. Dia juga merupakan anak usahawan terkenal batik di Kelantan. Leuniey Natasha juga adalah seorang jurusolek untuk photoshoot, perkahwinan dan sebagainya. Memang cantiklah hasil tangan Leuniey. Tak caya meh tengok di blog Leuniey Natasha

Gambar Leuniey Natasha

gambar dari blog Leuniey Natasha

Blog Leuniey Natasha

 

gambar ni kami rasa paling cun sekali, korang boleh klik zoom untuk gambaran lebih jelas

klik zoom untuk gambar lebih jelas

klik zoom untuk gambar lebih jelas

klik zoom untuk gambar lebih jelas

gambar dari Carigold Forum dan Gambar Pelik Blogspot

Apa komen anda?
meck says:

Maaf la yer..nampak pelik la hidung leuniey..cam surgery..

feimao says:

aiiya lagi main bola, kasi badan lagi sakit2 kasi angkat nama negale ..ada lagi orang malayu lagila islam adenyee..pun mao bikin siow kaa..alakah kelane lia sulah kaye, mao dingki2, gila punya olang, nanti itu Apek belenti aa jadi goal keeper aa.sapa lugi ? lakyat kilantan juga lugi lor, lia sulah kaya ma, apa mao bising lagi, bule pelegi aji manyak kali..lu jeles2 losa lagi tambah manyak, lu talak tao ka? itu losa aaa lu ingat buleh cuci belesih hanye pakai apa itu? tau..bat ? a ..taubat ka? ei ..lu lagi jumpa lia mao kasi cakap i'm soli face 2 face maaa..baru betui2 ..haiya manyak siow aa itu olang, mulut bao longkang, tangan masuk jamban..mao..mesti kasi samak tu..juoh aaa air birsih woo..haiyoo..

soutulmujahid.com says:

x sudah2 kontroversi apek ni. jadi artis je la. berlakon. lg senang.

Syahrulzaman says:

comey sungguh Leuniey…