[Terbakor Info] Jakim sahkan tepung cap sauh, kunci, Minyak Masak Seri Murni dan Roti Massimo halal!

 

 

Tepung Cap Sauh halal

 

 

Baru baru ni, ada tersebar satu gambar mengenai status halal barangan makanan asas yang selalu rakyat Malaysia gunakan. Gambar itu ada menyebut tentang tepung cap sauh dan cap kunci, minyak masak Seri Murni dan Roti Massimo adalah tidak halal. Namun, pihak Jakim telah mengesahkan bahawa berita itu tidak berasas dan kesemua barangan makanan yang tersebut telah mendapat sijil halal yang sah

 

 

  Rahsia kuku paling cantik!  

  Bayangkan kereta bertukar jadi macam naga ketika jalan jem?  

  Bosan? Meh tengok flashmob Malaysian Airlines yang sangat gempak ni!   

 

Robert Kuok difitnah dengan produk haram

[Terbakor Info] Jakim sahkan tepung cap sauh, kunci, Minyak Masak Seri Murni dan Roti Massimo halal!

Jakim beri penjelasan isu minyak masak seri murni haram

Ini adalah gambar yang disebarkan melalui Facebook itu. Manakala gambar di bawah adalah penjelasan Jakim mengenai status halal produk yang disebutkan. 

[Terbakor Info] Jakim sahkan tepung cap sauh, kunci, Minyak Masak Seri Murni dan Roti Massimo halal!

Sekarang dah dapat kepastian kan? :)

 

 

  Mari makan biskut Julie’s..nyum nyum!  

  Kuasa PRU 13 yang PERLU diketahui!   

 Dengan 5 dollar boleh selamatkan terumbu karang? Macam mana? 

 

Apa komen anda?
aku benci hipokrit says:

memang pun, tapi kalau dah ragu baik jangan cuba. Penipuan banyak berlaku.. Robert Kuok rasis anti peniaga Melayu.

lina-chan says:

dosa besar betul orang yang tebar fitnah mcm ni~

eva says:

alhamdulillah.. xda lagi nak dirisau hehe