[Terbakor Hot] Video ibu kandung mengaku berzina dengan anak sendiri secara terang terangan di Indonesia

 

 

Terbakor tak tahu lah nak cakap macam mana apabila menonton video ini. Seorang ibu kandung mengaku mengadakan hubungan seks dengan anak sendiri di hadapan umum. Bukannya orang lain yang mahu menyebarkan aib, malah dia yang sendiri rela mengaku dengan orang ramai dalam sebuah program rancangan televisyen di Indonesia! Terbakor tak salahkan si anak kerana dalam video ni, anak dia sendiri bagitau dia dipaksa ibunya! Haish, Terbakor betul rasa hati bila si ibu tak guna ini dok sebut “Alhamdulillah“. Ia sangat memalukan masyarakat. Si ibu ini seolah olah bangga melakan zina dengan anak sendiri. Nak tau cerita, korang kena tengok sendiri. 

 

 

 

 

 

Dah tengok? Jangan maki maki, tak elok. Sila istigfar banyak banyak dalam hati. Penonton di sana juga sebenarnya tidak boleh menerima perlakuan mereka. Pengacara rancangan itu sendiri sudah menjelaskan bahawa mereka telah meminta si ibu dan anak supaya menutup muka agar tidak dikenali umum tetapi si ibu itu berkeras mahu menunjukkan wajahnya. Jelas dia mengambil kesempatan terhadap maruah anak sendiri!

Pengakuan itu dirakamkan dalam program d’show di negara itu.

Sudah la ibu dan anak itu gila, di kalangan penonton ada yang bertudung dan bersorak-sorak seolah-olah apa yang mereka saksikan itu macam tidak ada apa-apa serta satu bentuk hiburan.

Benda gila itu boleh pula dibincangkan seperti satu benda ilmiah.

Memang sah sengal. Perempuan tua gila itu siap ada sebut Alhamdulillah lagi (minit 2.01). Mereka juga berkata bersama ketika anak-anak lain sudah tidur.

Yang paling tidak masuk akal bila perempuan tua gila itu berkata;  “yang penting saya nggak berzina sama org, sama anak sendiri”.

sumber : Mynewshub

Apa komen anda?
DakkolinDakkosi says:

Mano video ha?cari tak jumpo pon..hishh