Kod rahsia golongan gay

 

Perkataan seperti lolipop dan mikrofon antara kod berahi digunakan golongan gay di negeri ini untuk mempelawa pasangan masing-masing bermesra, sekali gus melampiaskan nafsu songsang.

Perkara itu didedahkan Kaunselor Pertubuhan Masyarakat Prihatin (Prihatin), Zaimah Hussin, berdasarkan pengakuan beberapa golongan gay di negeri itu yang menemuinya bagi mendapatkan kaunseling selepas insaf akibat terjebak dengan kegiatan songsang itu.

Menurutnya, selain menggunakan kod berkenaan, golongan gay di negeri itu turut mempunyai kumpulan tersendiri dinamakan ‘Kelab Malam Mesra’ bagi tujuan berkumpul pada setiap malam Jumaat.

 “Ramai golongan gay menemui saya, termasuk gay yang menghidap HIV gara-gara terjebak hubungan songsang. Mereka mahu mendapatkan kaunseling dan banyak rahsia golongan gay di negeri ini dibongkarkan.

Seronok dunia memang tak terasa. Tapi kita kena ingat sampai bila je kita boleh hidup. Dunia ni dan kita semua Allah yang punya. Kalau jahil sikit sikit tapi tau nak berubah takpe jangan kita bangga pulak bila kita buat salah. Ada golongan songsang yang meminta haknya diiktiraf di Malaysia. Tapi kami nak tanya, apa hak yang diorang ada? Menjadi songsang adalah salah dalam agama dan norma masyarakat! Kita dah ditetapkan pasangan elok elok oleh Allah. Kenapa yang satu jenis tu jugak dicarinya? Ops, jangan bagi alasan cliche yang mereka tak minta dilahirkan begitu. Alasan itu sangat lame dan tak boleh pakai!

sumber berita : Harian Metro

sumber gambar : fz-cma.blogspot.com

Loading...

Leave a Reply